Beton javítás, beton felújítás, hézagkitöltés
Előtte
Utána
Sok esetben előfordul, hogy a betonfelület annyira rossz állapotban van, hogy nem lehet, illetve nincs értelme felcsiszolni. Ilyenkor a megoldás, hogy csiszolás előtt kijavítjuk a betonfelület hibáit. Azokon a helyeken, ahol nagyon rossz a beton minősége kivéssük a rossz területet és gyorskötő betonnal, vagy műgyantával bejavítjuk. Ilyenek például a töredezett, lebegő, felfagyott, dilatáció mentén letört felület, vagy ha savak okozta kimaródások találhatóak a felületen illetve szintbeli eltérések vannak. Száradás után pedig jöhet a jól bevált padlócsiszolási folyamat. A rossz, elhasználódott, sérült vagy rosszul kivitelezett betonaljzat minden esetben problémát fog okozni hétköznapjainkban. Ezeket a javításra szoruló, “rossz betonokat” sok esetben egyszerű betonjavítási eljárásokkal, betonjavító termékekkel, speciális tömítő anyagokkal, felületkeményítő vegyszerekkel orvosolni lehet még az esetleges betoncsiszolási, beton-előkészítési munkák megkezdése előtt. Mindenki számára ismert és legtöbbször sajnos tapasztalt probléma a dilatációs vágások, vagy a betonpadló azok mentén előforduló sérülése, a dilatációs hézagokból kieső tömítő anyag. Ilyen esetekben szükség van a dilatációk újra vágására, a dilatációs hornyok megtisztítására, újra töltésére a megfelelő anyagokkal. A kellő szakértelemmel, dilatációs fuga anyagok alkalmazásával a kívánt javítások gyorsan, eredményesen elvégezhetők. A repedések, kitörések, megszüntetése, a felület „ellátása” szintúgy fontos feladat, hiszen megelőzhető a burkolatok további minőségi romlása, meghosszabbítható élettartamuk. Felmerül a kérdés, a végzett javítások után, a felület színe, állaga megegyező lesz az eredeti burkolatéval vagy sem, illetve sima lesz-e a javított felület, vagy ha minimálisan is, de lesznek szintbeli eltérések? A válasz igen. Biztosan lesznek bizonyos eltérések a javított és az eredeti felületek között. A tömítő vagy javítóanyagok színe eltérhet az eredeti aljzatétól, a hiba, kitörés, repedés fokától függően pedig lehetnek szintbeli különbségek is. Fontos kiemelni, hogy a javított felületek betoncsiszolással egy szintbe hozhatóak, és felfényezhetőek, így a szemmel látható eltérések jelentősen csökkenni fognak, egy sokkal esztétikusabb, egyöntetűbb felület jöhet létre a javítások után. Ki kell emelni azt is, hogy a megrendelt betonjavítási munkák után, választhatja a betoncsiszolást kiegészítő szolgáltatásaink közül.
GalériaEgy-másfél évente cseréli a targoncák kerekeit, ami kerekenként 80-200 000 Ft-ot tesz ki?
Tudta, hogy a betonpadló dilatációk rövidítik le a kerekek élettartamát? A széleik töredezettek, kigödrösödtek. A dilatációt kitöltő anyagok PU alapúak, amik benyomódnak, amikor a targonca áthajt rajtuk és a kereket leforgácsolja a letöredezett beton széle miközben újabb betondarabok törnek le, amik egyre nagyobb kitöréseket okoznak. A megoldás a Kezünkben van. Egy amerikai dilatáció kitöltő anyag, ami sokkal teherbíróbb, mint Poliuretán alapú anyagok. Kiváló tapadása, dilatáló képessége, és kellően kemény, hogy az áthaladó targonca súlyát megtartsa. Hallható, ahogyan átgördülnek döccenés nélkül a kerekek. Csökkentse költségeit! Hívjon most és kérjen helyszíni felmérést.
Betonpadló javítás expressz szolgáltatás
Szerződött partnereink üzemviteléhez igazodva a lehető leggyorsabban, éjjel, hétvégén, akár 24 órán belül kijavítjuk a betonpadló hibáit. Ezek lehetnek dilatációk, repedések, kitörések, és táblamozgások. A munkák elvégzéséhez a legmodernebb anyagokat használjuk, amik rendkívül gyors kötésűek. Ennek köszönhetően 3-4 óra elteltével visszaadjuk a munkaterületet használatba. Felfestjük a közlekedősávjait, menekülő és gyalogos útvonalait betonpadlójára vagy a beton anyagába ami nem kopik le. Kérje felmérésünket elérhetőségeinken.